2014/9/17

KJ ♥ 火漆印章 .另種玩法

今次唔係直接印係帖封上
而係整係A4 透明膠folder上
 火漆量多同少,都影響住個形狀

 試咗好多款
 呢個方法真係易過直接印係帖封上
唔洗五分鐘全可以拎起
再係個蠟印背面加貼上雙面膠紙
貼上帖封
咁就唔需要等寫好晒D帖先整
又快又方便
如果係我整我D囍帖時知道呢個方法
就可以更快地完成!^^
 之前唔知用呢個方法
我係直接印上帖封
因第一次整,都煉習咗好多次,
用咗好多帖,先慢慢掌握到,整得好睇.....

同埋直接印係帖封
又要留意唔好印係帖封口既中間位置
d人拆時多數都拆爛晒,
所以有十分一印到就可以啦
^^
無意中溝色,買咗隻粉紅色,好靚呀
因為用完紅金色,再用粉紅色,
竟然溝咗D紅金色落粉紅色,出來幾特別
  
 整咗幾個蠟印帶去西歐honeymoon
貼係明信片度寄番香港
貼嘅時候,有人問我個印好靚
係咁邊度蓋
我話自己整嘅
有埋我地名同日期好有意義呀
當然我地去玩半個月
返到香港佢已經寄到來屋企啦


另一個就係貼係把鎖度


咁就變左有自己LOGO嘅鎖啦!^^
帶住佢出發去法國!!

好多玩法,唔一定只適用係封帖上
如果有準備小回禮
都可以貼係上面
都係設計的一種!

因為想整D有自己LOGO又類似貼紙
先發現呢個方法
真係好好用!

沒有留言: