2014/9/19

KJ ♥ Logo Design

對我來講,成個婚禮最難係諗個Wedding Logo
幫人地design 好快手,知道對方要求就好易,成個畫面即刻出晒嚟
到幫自己整時,因為太了解,諗太多,反而好猶豫

兩個英文字母,同日期係一定要啦
其他如何表達呢,由兩人最喜歡既野著手

Mr.J 本身都踢波,知道佢係阿仙奴球迷,係唔係可以響呢個方向諗呢

 
   

 而我就鐘意所有美好事物,興趣多元化,
但我呢一刻最幸福就係做Mr.J嘅新娘
所以我給自己一頂皇冠

點樣將足球,阿仙奴,皇冠,兩人英文字母,名,日期呢d元素加落個LOGO

決定咗兩隻主色,整咗隻初稿俾Mr.J睇,
佢竟然第一眼就睇我想表達既野,問我係阿仙奴?
HA覺得自己花思冇白費到

經過多次修改,兩人都OK之最終定案

掛上個台個樣

 

當然要問左擺酒地方拎左尺寸先!


喜帖個蠟印亦都由呢個LOGO抽出部分design
英文字母,足球,皇冠,個印好精緻,咁細微野都整到!
 ♥
 ♥

 個LOGO亦都運用係愛的宣言及Candy corner



整LOGO有樣好重要!
一定要睇得清楚,果兩個英文字母
即係離遠都望到就最好啦

完成個LOGO
係BIG DAY 前10天拎去印
4天可拎!不能提早太多去印,以防起泡泡!

最後個logo亦都有改一改印係Thank You card 封面
亦都有自己再整個黑色版本睇咗個效果先
之後先俾廠燙銀,出嚟效果比想像中好!





沒有留言: