2014/9/1

KJ ♥ Big Day不可少的擺設.字母DIY

一早想整英文字母DIY,放係相薄區
字母係 Cotton on 買既,$55有3件
佢有紅黑白三色,我就買左白色

雖然買咗字母但就未諗到點整,
一於又拎晒屋企D手作材料出嚟攞靈感

俾我搵到一塊豹紋真皮,度咗之後,
個 J 字啱啱好呀,可以用
同埋DIY之前要留意下正反面
用筆描咗字型先,方便剪

 呢塊皮既面係有毛毛,好正
再加上之前我做既真皮Bowtie,襯晒

黑色款
係幫朋友訂造結婚用既Bowtie

 ♥

 而 K字,我揀咗玫瑰花型LACE一朵朵順住嚟貼上
當然個款要複雜D
Mr.J 個字咁型,要襯返,又要代表度新娘

所以造咗一朵LACE花俾佢
剪好晒一塊塊LACE,之後逐塊花瓣整,
仲要等佢乾咗先可組成多層立體LACE花


加埋閃石皇冠及羽毛,好有婚紗Feel!



相薄區
當日我有3本相薄

亦都好多謝兄弟姊妹好落力幫手
知道我好多野都自己DIY
所以次次佈置完都立即影相send我睇,
睇下是否我想要既
等我化妝時都可以睇到佢地佈置進度
真係好方法!
 
^^






沒有留言: