2014/9/5

KJ ♥ 訂造有自己LOGO嘅Thank You Card

Big Day 果日冇揀即場派相係有原因
好想張卡有自己LOGO,同埋D相冇經過自己果關
係唔會想派俾D親戚朋友,想做得好D!
婚前太忙,婚後先著手搵曬相,印卡公司
搵咗好耐先搵到,膽粗粗就試下印,出嚟效果出奇地好!


 一直都鐘情D簡約,型嘅設計
卡方面佢有好多隻色選擇 
冰白, 鈦白, 白金 ,金黃, 金銅, 紫紅,
黑寶星,  銀灰,粉藍, 粉紅, 淺紫, 等)
我就揀咗銀灰色,250G珍珠紙
個LOGO+字係燙銀(佢都有燙金色)
燙嘅位尺寸咗同,又唔同價錢(分三個尺寸)
當然 file 係我提供俾間鋪
佢地有好多選擇可自由搭配 

 連最細微既圈都印到出嚟,
呢個位我本身預佢印唔到
印成點圓我都接受到嘅
^^

 英文字又OK,細微地方都冇紋到

D色好實!同張卡好襯


呢個LOGO為咗燙銀都有小小修改
係對翼嘅位置,
所以做LOGO時要搞清楚想燙上色既位置
我就做咗一隻黑色稿去睇上色的效果

 D花紋都燙出嚟,好清晰呀!

英文名做咗反白,更清楚!

 
卡本身一張1.5RMB
我揀咗燙銀(個LOGO+英文字)
做係揀咗嘅尺寸裡
計返一張$3HKD,好平,
又可以有自己專屬
Thank You卡
 ^^ 

只有封面做咗個燙銀
里面就冇再印或燙
因為對我來講已經好OK!同埋靚

如覺太簡單
可以買埋D印返來印或寫返多謝說話
或再自己DIY都ok

 準備好入相啦

 曬咗600幾張相呀
執相都執咗個幾月,執相係一件痛苦嘅事
通常Big Day 相係唔包執相,只執光暗!
自己識執,當然自己做返!^^

 講到曬相,格晒價,同埋有個朋友結婚都係呢間曬
0.63一張,10天可拎
用Kodak premier dogital paper
本身同佢講D相執晒色可直出
店員都好詳細回答我D問題
又同我講執咗相都會CHECK D相嘅色
話每個場地都有燈光問題,所以佢地知相執過都會CHECK
好再我個攝影影出來都OK,我又自己執晒D相
拎到相大至都OK啦,顏色OK
美中不足,有幾張相整到D黑色點,同埋有幾張尺寸唔啱
幾張CUT到LOGO,及上下或左右有白邊
共有70張要印過,打電話去問過,佢地都可以幫我重印,不另收費
 算係咁啦
我收到THANK YOU卡由俾FILE到印起寄到香港
只係5日時間,超快起貨 
 包好多層,但都有幾張個角折到
如買,可能要求佢用紙箱會好D
但吾知需吾需要另外加錢

^^

沒有留言: