2014/8/5

KJ ♥ 200分.愛的宣言

通常愛的宣言都係網上抄一抄啦
係準備個婚禮既時候
我問咗Mr.J ,我係網上搵一篇定係你自己寫呢
 Mr.J 話梗係我自己寫啦,之後我就好似冇咗件事,其實唔記得咗
(咁過咗幾日,有晚Mr.J 遞咗張A4 紙俾我)
一打開,係冇錯,係A4紙上手寫的一篇(愛的宣言)
果一刻真係好感動呀!
(由篇文字的意思及發現每行都控制七個字數,
又有D押韻
睇到佢真係好用心去準備)

而關於愛的宣言,唔想就咁拎出去印一張平面既圖
諗咗好耐,要有D創意,又實用。

 係不織布上刺繡中文字
由細玩到大既好姊姊幫手整,
同埋多謝佢大住個肚都幫我手刺繡呢一篇愛的宣言
刺繡完D字,BB就好似要出世,所以我覺得佢好有心,係呢個時候都幫我手
佢生完BB坐完月,又做我婚禮個姊妹^^勁

 每個字剪成一個心型及一個正方型底

因為要做立體D
 我要逐個字縫合及塞綿花,再修剪個形

 縫合左77個字之後就排好佢,
當然位置及尺寸又係度左好耐
呢個部分就由Mr.J幫手啦

再逐粒珍珠沿個邊粘貼上去

 咁就完成咗呢個200分既愛的宣言
 背面係我地自己設計既LOGO 
呢個尺寸係用嚟整(愛的宣言)
亦都有製作一個更大既係Big Day 當日掛上個舞台


 當日接新娘用,再加埋自己鉤既唐老鴨簽名筆
作為玩遊戲一部分


 簽名中^^

讀愛的宣言既時候
正面就見到我地個LOGO
係酒店接新娘影大合照,拍片亦都係用佢,
而晚上就用係Candy Corner Logo
咁有意義得來又好實用
^^
個婚禮籌備左成年,而Mr.J由頭到尾都參興其中
每一樣野我地都有討論,綜合兩個人既意見,之後完成
其實好多野俾錢就買到
佢知我好鐘意手作
就任由熱愛手作的我,DIY婚禮上各樣野,
佢就係旁默默幫手同埋支持!

LOVE U ^^

沒有留言: