2014/8/18

KJ ♥ DIY兄弟襟花.足球係主角?

 Mr.J 好鐘意足球又踢開波,所以我地個婚禮幾樣野同足球有關,
我地既Pre Wedding 有一Part既主題係足球,
我地個Wedding logo 都係以我地支持果隊波攞靈感,
當然唔少得兄弟襟花。

呢Part又係Mr.J負責,玩得好開心 。
用張足球圖加上我地個日期,
再上幾層水晶膠。

 照燈,5分鐘快乾

 再上支撐,材料係束繩

 絲帶加上寶石

 最後步驟係加上絲帶

咁就完成咗兄弟襟花

 新郎都整返個襯衫
當然要加多2朵花,特別D

兄弟個款

新郎果款

要多謝兄弟姊妹假日來幫手DIY,
先可以快速地完成!!

沒有留言: