2014/7/21

KJ ♥DIY一個絲花花球用幾錢?

成個婚禮決定兩隻主色,
即係粉紅同紫色,同埋都要襯返宴客地方既紫色系 Deco
本身都諗緊鮮花好定絲花好,但又偏向DIY絲花球多d
主要係想自己整,如鮮花放吾得耐,自己又冇時間係大婚前一日去買
所以決定買絲花自己DIY LA
去深圳買中式材料時俾我見到個絲花花球 RMB45  ^^  
完全係我鐘意既款,因為另一朋友買左,老闆娘即時整多個俾我
仲可以要求佢加多2朵主花同埋加多左D配襯既葉
><忙買中式用品時冇睇住,老闆娘將花莖剪到好短呀,果邊興?
唯有返香港再補啦
(呢個花球係香港果間"x都"賣緊250HKD ) ^^

買果時太趕,冇買到其他色既花,
返到香港再買多束粉紅既絲花(HKD30)加返落去
因要加花,同埋要補救,手握位太短問題,
我拆開成個花球重組 ^^

一層層捲上絲帶
當然吾少得要再加一行閃石

呢張係 Big Day 近賓時影既相
因為太搶眼,好襯我當日每套衫,連套褂都襯到
我就冇特別再整其他花球
呢個由早上用到夜晚
估吾到可以HKD80內完成呢個花球

當然呢個咁有意義既花球就係新屋書櫃Deco LA ^^


沒有留言: