2014/7/9

KJ ♥ 結婚相薄封面DIY

 酒席送左一輯韓式室內婚紗相,
(話明送,即係得相20張咩都冇係常識,之後加左一個好吸引價錢,
有本相薄,1油畫,1相架,婚紗禮服款任選,原本就白色一件,紗都冇.....)

影下熱下身都好!
當然加第1次錢就有第2次,第3次......但我只係最初由送既加左少少就中止左呢個無止境加錢,相20張就20張,吾加。特別效果吾要,我自己識整,彩色更好。
封面黑色,我接受到,一早想自己加D野DIY。

(P.S揀相時,Mr.J 好驚訝我點可以忍到手吾加相,^^
因為我仲會影另一間公司另一輯完全吾同風格既婚相)


之前構思封面貼石,但冇玩開貼石,仲煩惱緊點整,
後來朋友介紹一間TAO買成幅燙石,仲快,吾洗一粒粒貼上!

即TAO返嚟試下,度左自己本相薄尺寸
買合適既長尺
整幅貼上

 度好位置貼上後加多塊毛巾,用燙既方法

 咁就燙上個封面度,當然有d位置石要補一補,吾係大問題

 燈光下都幾閃下
完成品,好滿意!

本身個封面黑色易襯,但就咁黑色就普通左D
又想同另外2本相薄襯到,
吾想再做水晶面,超重,有一本係水晶面已夠
呢個方法,超LIKE !!

平,靚,正!!!

沒有留言: