2008/9/7

你鐘意收集貝殼嗎?

由細細個我就好鐘意收集貝殼


屋企已俾我集左好多樽貝類啦,去到每一個有貝殼既沙灘


我都會拾d貝殼返屋企!


幾年前就收到台灣朋友寄來既,


台灣綠島既”星沙”係星星形狀既貝殼,當時都係吾可以帶出來個島


朋友偷偷帶出來寄俾我,不過放左係香港屋企,等下次再影出來分享啦


 


*********


 


上個月朋友去左帛琉玩,帶左好特別既貝殼俾我


超開心



就係呢個種貝殼啦,有小小厚度,佢係空心既,吾可以太大力會碎~_~”


呢個細既係2.5cm,大既係4.5cm左右!


同埋好輕,見吾見貝殼表面有個花既形狀


好特別呀,係每,一個吾理大小既貝殼都有一朵!!!


 


個貝類有大有小,最大就吾知幾大,朋友講當地人講俾佢聽,


有見過好大既,好完整的,不過而家就好少啦,同埋係吾俾帶出國


^0^,


 


吾小心既墾丁之旅


2年前去墾丁玩,拾左好多貝類返屋企



返左去洗緊既時間先發現自己拾左一隻寄居蟹回家..........




都養左成個月,之後打算帶佢返去墾丁,點知只養左一個多月!


沒有留言: