2008/9/16

拉坯玩陶-我既作品 (9月18更新--完成品!!)


上個月就拎左返來啦,一直都未有時間影!!!

上完色之後真係好好睇!!!!自己都吾捨得拎來用!!!




里面都係上左色!!!





@@@@@@@@@@@@@@






台北既”鶯歌”

果日天氣超好,以成日落雨既台北來講,已係好好天啦!


老師每個基本步驟會先做一次,等學生可以明白其中既原理

老師亦都會問學生想整咩野先,先開始




我開始拉啦!好驚


整到中間,發現中間位個大細一直無改變到.原來自己手勢吾o岩

老師就很認真教我!哈,教左好多次


最後就整到比較似樣啦

當然中間自己想到d咩或是其他意見,都可以問老師

老師就會教你拉出你想整既型出來


等玩夠之後就可以請老師幫手拎起個作品啦!

而家我就係度簽左名先,同加上裝飾(係另用道具拓左自己要既形狀)!


(上圖未燒前)

咁就完成左啦,好開心,整個過程連d土,先60元hkd

玩左成2個小時(其實係無限時間既),

好快就可以擁有一個自己整既陶瓷作品啦

有紀念價值!

最後如果要燒(上色),就係放係老師到佢會幫手燒既,

2-4星期先有得拎

如果吾上色,就係(上圖未燒前)可直接拎走!!

我當然要放係老師到等佢燒,要再2星期先有得拎

好期待呀! ^0^q







其他人既作品




爐!





好好玩,有睇過”人鬼情未了”嗎

入面2個人一齊玩”拉陶”好浪漫好正!

不過當日老師講,2個人4隻手係無辦法拉到野出來

因為拉陶時好易壞!哈



呢間野係台北既”鶯歌”


要去都幾方便,搭捷運之後再轉搭火車!

果日係開車去,吾知詳細搭車路線

所以有興趣既朋友可以上個網頁去睇下!!









沒有留言: