2008/9/29

第一次入魔界 (bbq+手作仔聚會)


第一次入魔界,今次既聚會有好多人去呀!!!!


好多blog友仔係第一次見!


多到我記左好耐,先知邊個打邊個!


@@@@@@@@@@@@@@@@


開始上堂啦!!!好開心



呢位同學仔要我影佢最認真既樣!!!但只準影個頭  頂:p



呢對都好忙,其中一位同學仔同我一樣好鐘意穿好長既線


我地又坐埋一齊!!


但係佢係用左手拎針,我用右手............都幾驚嚇......幾危險!!



呢個就係我既匙包,完成左3分一



縫完啦(不過係最尾果幾個)哈



呢位同學仔2下槌好啦,吾似我槌左十幾下!!!^0^


早知叫你幫埋我啦!!!!



tracy幫我地準備既工具


當日多謝你既教導!!!



總成績!!!!^0^



整完就開始bbq啦



以前蒸既就食得多!


第一次係bbq既時候烤扇貝,真係好特別!



多謝魔生,魔太為大家準備既野!!!



好好味既cake


係慧達整俾 lu 既生日cake


個款又特別!!!


係度同lu講"生日快樂"呀


生日禮物後補!!!!


 


 


沒有留言: