2014/5/21

KJ ♥ 花車公仔 - Donald Duck & Daisy Duck

 呢對公仔由構思到完成,用咗幾個月時間
中間斷斷續續咁鉤,因為得Donald Duck有日文鉤圖,都要修修改改
原圖用咗不織布去做五官,而我就嘗試改成用冷線去整,出嚟效果好滿意
公仔尺寸方面,一邊鉤一邊量大細,預返d位!超大工程!
而Daisy Duck就要自己跟Donald Duck既圖再改修,真係大執!

最後都趕到係上年十月帶埋去影Pre Wedding!
而係BIG DAY 當日就做左好重要角色,
我地既花車公仔及晚宴decoration

 做花車公仔,當然要有好多花陪襯
心型花座,個型執左一段時間,因為兩邊對稱!
D花類型及顏色都有經過精心配襯,下次再來分享買花經過

 雖然花車公仔只睇前面,對每樣野都有要求既我,
當然吾會就咁算,一樣有用花去裝飾


BIG DAY 當日,花車公仔既造型
同之前想像係一樣,超鐘意

同埋好多謝好姊妹借出呢架靚車俾我地!

而v型絲帶係買左紫色 有凹凸紋,同白Lace閃銀線配襯

係未整花車公仔之前,聽講好多花車公仔飛走事件,係我結婚前幾日
都有單新聞報,我真係好擔心.......
所以我用左好多方法固定個公仔同個花座,之後用花遮住
亦都好多謝D兄弟幫手綁實及固定花座!
好成功!

1 則留言:

Susan Liao 提到...

原來你還花了很多心思固定唐老鴨公仔!
跟禮車搭配起來,真的很好看!!

SUSAN