2014/5/20

KJ ♥ Big Day - lace高跟婚鞋


BIG DAY 要著既鞋款,平時都好少著!
除非平時著慣高跟,所以當日著既婚鞋對我來講都係一個難題
我又吾想買太貴一對,因只著1-2小時
所以我又上taobao搵啦
今年好興lace質地
考慮同比較左之後,我揀左其中一間來買!


先講白色lace,好鐘意個款,整體簡單得來又有質感....因為lace質地!!^^
不過個蝴蝶結好膠,打算買返來換返個lace造既花落去
一樣係吾夠時間!!!-__-"最後都冇換到
呢對係迎賓及註冊著,著左都ok
個場地鋪晒地氈,所以果幾個鐘都好ok

 

紅色呢對同白色係同一個款,個紅色蝴蝶結望落又吾會太膠
係敬酒時著,我果條紅色晚裝係由大脾去到腳都係半透,
買呢對鞋時都考慮是襯到,到現場著時都ok,半透中還可以睇到對lace鞋,又顯得人高d ^^
但BIG DAY 當日既相未返,好期待,吾知影吾影到....


呢對係白色lace底黑色邊
襯返送客紫色晚裝(晚裝上有黑色蝴蝶綁帶)
咁就搞掂BIG DAY當日既婚鞋
如果你問我好吾好著,我每對鞋最少著1個鐘,最多2個鐘
而且現場係鋪地氈,我冇係街著過
如買來BIG DAY 果晚著果一陣我覺得ok,以咁既價錢^^
有時見到對鞋吾襯套晚裝,雖然好多時都吾係好見得到!!
都係以防行緊果時,攝影師影到

1 則留言:

Susan Liao 提到...

LACE跟鞋好看! 也顯的氣質大方
現在夏天也有很多LACE材質裝飾的平底鞋哦!