2009/12/13

可以玩手作的手作市集-Les Artiste Cafe & Art Gallery


今次yo係2/f有販賣作品之外,仲有簡單既玻璃樽教學



diy之後,成個吾同左!



1號



2號



3號


以上1-3號都以抽獎型式送出了!希望抽到的你,會鐘意啦!



 



今次玻璃樽有係里面加埋針包,更加實用!


2/f,仲有其他的手作教學



我愛你同丁香既”口金包”DIY



my little thing 既羊毛DIY


多謝你送我既小吊飾,有個”Y ”字好有心思,我好鐘意,我掛上左


我把MINI剪,好襯!



 Henna Tattoo 好有型!


 



仲有呢個


^^


今次個市集好優閒,一邊整手作DIY


一邊販賣作品,一邊同同場手作人傾手作


真的好似手作聚會,大家各有客人來學!


係一個好吾同類型既市集



Les Artiste Cafe & Art Gallery既1/F 就係手作販賣,


2/F先係手作販賣+diy教學!


我都去行左陣,見到好多市集既朋友!^^


好多作品!


 


沒有留言: