2009/12/6

12月6號數碼港純手作市集 -謝謝


好忙碌既一天


yo一早整理好自己既位就走左去影相,同埋認識下各位手作人


睇下各位既手作,真的各有各精彩!


好在有一早影,之後慢慢多起人,真係被圍到出吾到,又入吾到...個位.


整理左d相上傳左,要睇請去以下網址:


http://picasaweb.google.com.hk/yoindream/20091206?authkey=Gv1sRgCPL42fO99tj4uAE#


 


要多謝好多人......排名不分先後,haha


多謝:la belle epoque的老闆leo & 老闆娘 Billie,


今次是一次非常成功既手作市集


多謝:朋友仔 karman ,來玩又帶埋我最喜歡既壽司來探我,





其實仲章魚燒,餅.....


好滿足!^^


多謝拿拿魚親手造既得意公仔扣針!我很喜歡


多謝Angela THE ANGEL,送我既可自己diy既聖誕卡,我很喜歡


好多年都無自己整返d聖誕卡送人了...


多謝老米 & ANN-MADE & Angela THE ANGEL,借出抽獎袋,互相幫忙


多謝小雞的精美的月曆卡!


多謝有參加抽獎遊戲既blog友,朋友,路過blog既人


多謝買左YO'S DREAM & iris作品既客人,多謝你地既支持!


多謝沒有落雨,好天氣!^^好大既太陽


雖然由早忙到晚,但真係好玩!


好多,多謝!^^


當日送出左幾份手作禮物


而2份大獎(手作禮物包)就由中左2份幸運兒,


吾知你地鐘吾鐘意份手作禮物呢^^



分別係


iris送出既羊毛波波手機吊飾+yo整既俄b玻璃石仔



另一份係


yo送出既 綠蘑菇的遐想 頸鏈+俄b玻璃石仔



不過吾係呢個版本,因我吾記得影相^^


 


好玩又開心


13號市集再見了


當然咁好玩既遊戲亦都會帶到下個市集


詳情下篇再講 haha


 


沒有留言: