2007/8/30

可愛的班比鹿耳環



得吾得意啊.日本布喔
係我前一排買的布,因為好鍾意吾捨得用
將它整成布扣耳環

有2個size : 1cm及1.5cm
^0^

好好玩啊

 

 



2 則留言:

Alli 提到...

Hello 我係由古國果邊link黎架, 我都好like整布耳環, 你用果d鈕係咪spotlight果d黎架, 我都係用果d鈕架, 不過最細果隻1cm鈕, 成日 "啪" 唔實, 要用膠水痴住先得, 不過整完我自己都覺好得意, 好好玩...

yo 提到...

d鈕係塑膠的,我係台灣買的!!!我都係喜歡整耳環,整完又可以自己帶!!!! 而家吉之島的10元店都有果d一包連埋工具d鈕賣啊,你可以去睇下,我朋友話好好用 不過最細係12mm啊!!!!!!我就買左未用!!!!^0^